Spravujte měřicí zařízení rychle a přehledně
E.ON Mobilní klient měření
Mobilní Klient Měření je mobilní a webová aplikace pro správu měřicích zařízení. Pracovníci E.ONu aplikaci využijí přímo v terénu při instalaci těchto zařízení. Díky našemu řešení mohou zaměstnanci jednoho z předních dodavatelů energie a plynu v Česku efektivně řídit a plánovat pracovní příkazy.
Zadání klienta
E.ON je přední český dodavatel elektřiny a plynu. Klient zastupující tuto nadnárodní společnost hledal způsob jak lépe zorganizovat práci montérů, kteří v terénu instalují měřicí zařízení.
Návrh řešení zapadá do dlouhodobé snahy E.ONu o digitalizaci pracovních procesů, které nahradí významný objem papírování a optimalizují procesy při zadávání i realizaci (nejen) montérských zakázek.
Dále měla aplikace za úkol přehledně strukturovat informace o aktuálním skladovém hospodářství přístrojů, které montéři používají při práci.
Řešení
Postupovali jsme v souladu se zadáním a vypracovali kompletní webovou a mobilní aplikaci, která usnadňuje distribuci pracovních procesů a samotnou správu měřících zařízení techniky E.ONu.
S naším interním design týmem jsme realizovali kompletní UX/UI aplikace v souladu s nastavenou vizuální identitou společnosti E.ON.
Navrhli jsme také strukturu pracovních příkazů, které se týkají zakázek a jejich aktualizací.
Do struktury pracovních příkazů jsme připojili informace ohledně použitého a instalovaného zařízení, které montéři evidují u sebe i ve skladu.
Celou mobilní aplikaci jsme vyvinuli na míru typu tabletu, který si vybral zákazník.
Pro klienta jsme postavili také malou webovou aplikaci, která umožňuje přiřazovat a odebírat pracovní příkazy dle uvážení plánovačů a koordinátorů.
Výsledek
Webovou aplikaci jsme napsali v jazyce React Native. Mobilní aplikace prošla implementací na specifické zařízení Samsung Tab Active 2 podporující Android 8.1. Samotnou aplikaci jsme vyvíjeli v Kotlinu za použití Clean Architecture. Nakonec jsme aplikacI úspěšně integrovali do stávajícího systému včetně mobilního backendu a identity managementu.