BrightVibe českého software domu eMan: za rok předčil vlastní očekávání a hlásí překročení plánovaného výnosu o více než 100 procent [TISKOVÁ ZPRÁVA]

Designová agentura BrightVibe, za kterou stojí český softwarový dům eMan, s hrdostí oznámila úspěšné zakončení prvního roku od svého založení, a to s dvojnásobkem plánovaného obratu. Úspěšný první rok tým oslavuje novou vizuální identitou a rozšířením svého produktového portfolia. Reaguje tak zároveň i na rychle měnící se trh a jeho poptávku. V roce 2024 plánují další růst, a to i prostřednictvím zahraniční pobočky v Houstonu.

„Máme za sebou první rok a můžeme říct, že BrightVibe se daří. Za uplynulý rok jsme na dvojnásobku plánovaného obratu, což předčilo naše plány. Je to pro nás jasný signál, že v čele agentury máme ty správné odborníky, kteří se na velmi konkurenčním trhu umí prosadit,“ okomentoval Tomáš Čermák z českého softwarového domu eMan, jehož je značka BrightVibe součástí.

Pro nadcházející rok představil tým BrightVibe nové produkty a rozšířil své služby. Kromě stávající ideové fáze, kdy klientům pomáhá jasně definovat směr a koncept nového digitálního produktu, a samotné designové fáze, přibydou do portfolia další dvě služby.

„Řada klientů u nás hledala pomoc i s brandingem své značky a my se rozhodli jim jít naproti. Jsme schopni firmám navrhnout vizuální identitu s přesahem do brandové strategie. Druhou službou je UX review, v rámci které jsme schopni udělat audit již hotového produktu, ať webu či aplikace, a navrhnout doporučení na zlepšení. Ty pak samozřejmě i pro klienta realizovat,“ přiblížil Ondřej Straka, Head of design & spoluzakladatel společnosti BrightVibe.

 

Změny v portfoliu nejsou jedinou inovací

Tým BrightVibe se také rozhodl pro rebranding, aby lépe reflektoval nejen svůj vývoj, ale i nové cíle a hodnoty. Jméno agentury však zůstává stejné. Nová vizuální identita je prostředkem k vyjádření moderního přístupu a odborného know-how, kterými se společnost prezentuje.

„Věříme, že klíčem k úspěchu je neustálá inovace a schopnost přizpůsobit se měnícím se požadavkům trhu. Proto teď děláme další krok a rozšiřujeme naše služby. Tohle není jen o tom, že chceme růst a držet krok s konkurencí. Chceme prostě dělat věci líp – jak pro naše stávající klienty, tak ty nové, které teprve potkáme. Osobně jsem nadšený, že se můžeme pustit do téhle nové etapy. A nová vizuální identita? To je jen třešnička na dortu,“ říká Michal Uhlíř, CEO a spoluzakladatel BrightVibe.

BrightVibe se těší na novou etapu svého podnikání a věří, že rebranding bude přínosem nejen pro agenturu samotnou, klienty budoucí, ale i ty stávající. Už teď v jejich portfoliu najdeme reference od dobře známých značek, mezi kterými jsou například ČSOB, Bentley Motor Limited či Česká národní banka.

Společnost eMan se neomezuje pouze na evropský trh, ale se svou pobočku působí také v americkém Houstonu. Právě i pro tento zahraniční trh hodlá designová agentura BrightVibe rozšířit své portfolio a nabídnou své služby.

 

Odkaz na teaser k nové vizuální identitě

Odkaz na web

Tisková zpráva ke stažení (.docx, 79 kb)

 

Tomáš Čermák
člen představenstva, eMan a.s. & CMO

RSS