Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.
eMan Blog

Stručná historie iPhonu
13. 9. 2017Společnost Apple právě představila nový iPhone 8, iPhone 8 Plus a jubilejní iPhone X. V čem se liší od svých předchůdců? Kolikátá verze už to je? A jak vlastně probíhal postupný vývoj jablíčkových telefonů až do současnosti? Připravili jsme pro vás přehlednou časovou osu desetiletí telefonu iPhone.

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android (1/4)
28. 8. 2017Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád
2. 8. 2017Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

Kotlin – jazyk, který je dobré znát
12. 7. 2017Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

Další eMan Dev Meetup představil programovací jazyk Kotlin
22. 5. 2017Načasování akce se opravdu povedlo. eMan Dev Meetup na téma Kotlin se konal den poté, co bylo na Google I/O 2017 oznámeno, že se Kotlin stává oficiálně podporovaným primárním programovacím jazykem pro Android.

Xamarin: Struktura Android projektu (díl 5)
28. 11. 2016V dalším dílu našeho seriálu na téma Xamarin se pustíme do představení struktury Android projektu, která je od iOS zcela odlišná.

Xamarin: Struktura iOS projektu (díl 4)
1. 7. 2016V minulých částech jsme měli možnost si vyzkoušet základní aplikaci v Xamarin i Visual studio projektu. Předtím než se začneme zabývat kroky k vytvoření komplexnější aplikace se podíváme postupně na strukturu nejdříve iOS, poté i Android projektu.

Xamarin: Hello world ve Visual Studiu (díl 3)
29. 4. 2016V předchozím díle našeho seriálu o Xamarinu jsme se věnovali vytvořením HelloWorld iOS aplikace pomocí Xamarin Studia. V tomto díle se zaměříme na Visual Studio.

Xamarin: První kroky (díl 2)
23. 3. 2016V minulé části našeho seriálu o vývoji mobilních aplikací v Xamarinu jsme si stručně představili Xamarin Framework. Nyní se zaměříme na úvodní kroky, které provázejí vývoj základní aplikace.