Co vychytat při tvorbě architektury pro televizní aplikaci? S jakým stackem pracovat? V tomto posledním díle série si řekneme o konkrétních postupech, nástrojích a frameworcích. Taky se s vámi podělím o 7 tipů z terénu, které se vám při vývoji pro smart TV můžou hodit.
eMan Blog

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (2/3)
17. 5. 2018Mobilní aplikace se od aplikace pro chytrou televizi diametrálně liší. V tomto článku vás provedu světem uživatele smart TV. Zaměříme se především na jeho komfort při průchodu aplikací. Jak definovat cestu aplikací coby programátor a jaké featury nesmíte vynechat?

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (3/4)
11. 5. 2018V tomto a následujícím díle už se podíváme na lokalizace v budově, které jsou založené na bezdrátových sítích. Začneme multilaterací, kterou pro své účely používá například armáda. Jak funguje a jak ji můžeme použít v praxi? A na co si dát pozor?

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (1/3)
3. 5. 2018Aplikace pro smart televizi jsou pro většinu vývojářů a designerů velkou neznámou. Na diskuzních fórech to zeje prázdnotou a každý si chrání svoje know-how. Prošlapávání této cesty nebylo jednoduché, ale povedlo se. A teď vám můžeme ukázat, jak na to.

Vyvíjíme mobilní aplikaci ve Flutteru (1/3)
23. 4. 2018Flutter je mobilní framework na vytváření multiplatformních nativních aplikací, takže z jednoho společného kódu získáme aplikaci, která může běžet jak na systému Android, tak na iOS. Jedná se prakticky o podobný pokus, jako měl před lety Microsoft s Xamarinem. V tomto a následujících článcích vám přiblížím, jak vytvořit Flutter aplikaci a představím, jak funguje.

Úvod do knihovny Anko pro Android (4/4)
18. 4. 2018V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (2/4)
10. 4. 2018V úvodním článku jsme si vysvětlili, co je to lokalizace v budovách. Teď si osvětlíme tři základní přístupy, které určí vaši pozici mimo dostupnost systému GPS. A začneme dead reckoningem. Ten zná každý, i když o tom možná ani neví.

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (1/4)
21. 3. 2018GPS na bázi satelitů je dneska už běžná věc, která se používá všude. Jak ale pracovat s navigací tam, kde není dostupná? Jak lokalizovat objekty nebo lidi v budovách? V této sérii si ukážeme, jak jednoduše udělat fungující lokalizaci s přesností na místnost v budově.

Čtyři tipy, jak nezaspat vývoj mobilních appek
12. 12. 2017V pondělí 27. listopadu jsme se byli podívat za kolegy na plzeňské pobočce eManu a sešli jsme se na akci organizace TechHeaven v prostoru DEPO2015. Téma Vyvíjejte mobilní aplikace podle nejnovějších trendů jsme si přece nemohli nechat ujít!

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)
3. 11. 2017Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.