Responzivní web design se v dnešní době stává nutností pro každého, kdo chce úspěšně provozovat své webové stránky. Proč tomu tak je a co vůbec pojem responzivní web design znamená, na to vám odpoví naše infografika.
Proč dělat responzivní webdesign? [infografika]
Čím dál tím víc návštěvníků webových stránek používá k jejich prohlížení mobilní zařízení (chytré telefony a tablety). O webech, které jsou na tyto návštěvníky připraveny a přizpůsobily zobrazování svých stránek i jiným zařízením než jen klasickým monitorům, říkáme, že mají responzivní web design – jsou optimalizovány pro různé druhy zařízení.
Pokud vás zajímají statistická data, v naší infografice se dozvíte například, že během roku 2015 se předpokládá takový nárůst návštěv webů z mobilních zařízení, že překoná návštěvnost z klasických desktopů. 4 z 5 uživatelů smartphonů používají už teď svá zařízení k nakupování online a v případě, že uživatel chytrého telefonu narazí na neresponzivní web, ve 48 % dostane pocit, že se majitel webu nestará o své podnikání tak, jak by měl.
Stránky s responzivním web designem neznamenají ale výhodu jen pro uživatele (pohodlnější prohlížení), ale také pro majitele webu – šetří mu náklady a čas, zvyšují výkon a posilují SEO. Internetové vyhledávače weby optimalizované pro různé druhy zařízení upřednostňují před těmi běžnými!