Aplikace pro smart televizi jsou pro většinu vývojářů a designerů velkou neznámou. Na diskuzních fórech to zeje prázdnotou a každý si chrání svoje know-how. Prošlapávání této cesty nebylo jednoduché, ale povedlo se. A teď vám můžeme ukázat, jak na to.
eMan Blog

Vláďa Toman: “Zjistili, že jsem ukecanej, tak byl z vývojáře projekťák”
26. 4. 2018Vláďa v eManu tak trochu sedí na třech židlích. Řeší hlavně oblast energa, kde vede projekty, konzultuje architekturu nebo doporučuje nové trendy. Proč se rozhodl z pozice ředitele provozu velké firmy odejít do tehdy maličkého eManu jako projekťák? A proč ho baví podvádějící uživatelé tabletů?

David a eMan aneb Jak se dělá láska
26. 4. 2018David Adamík strávil v dresu eMana čtyři skvělé roky. Jeho putování je výbornou motivací pro všechny talenty, kteří chtějí nastartovat kariéru v IT. Teď se vydává trochu jiným směrem, to ale neznamená, že už se neuvidíme…

Vyvíjíme mobilní aplikaci ve Flutteru (1/3)
23. 4. 2018Flutter je mobilní framework na vytváření multiplatformních nativních aplikací, takže z jednoho společného kódu získáme aplikaci, která může běžet jak na systému Android, tak na iOS. Jedná se prakticky o podobný pokus, jako měl před lety Microsoft s Xamarinem. V tomto a následujících článcích vám přiblížím, jak vytvořit Flutter aplikaci a představím, jak funguje.

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu
19. 4. 2018V lednu 2016 vstoupil Jablotron do společnosti eMan, předního českého vývojáře softwaru. Po více než dvou letech se obě strany dohodly na ukončení spolupráce. Původní zakladatelé společnosti eMan tak odkupují od Jablotronu zpět 60% podíl. Hodnota transakce je v řádech desítek milionů korun.

Úvod do knihovny Anko pro Android (4/4)
18. 4. 2018V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.

eMan expanduje do USA
16. 4. 2018V těchto dnech otevíráme novou pobočku v Houstonu ve státě Texas. Je načase posunout naše podnikání na další úroveň a USA představují ideální výzvu. Takže co nás čeká?

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (2/4)
10. 4. 2018V úvodním článku jsme si vysvětlili, co je to lokalizace v budovách. Teď si osvětlíme tři základní přístupy, které určí vaši pozici mimo dostupnost systému GPS. A začneme dead reckoningem. Ten zná každý, i když o tom možná ani neví.

Aplikace ŠKODA OneApp získala titul IT Projekt roku 2017
23. 3. 2018Zpracování jízdních dat z auta v reálném čase přímo v telefonu. Infotainment vozu do kapsy s platformou pro třetí strany. Mobilní aplikace ŠKODA OneApp přinesla hned několik inovací. Není divu, že zabodovala v soutěži IT Projekt roku 2017.

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (1/4)
21. 3. 2018GPS na bázi satelitů je dneska už běžná věc, která se používá všude. Jak ale pracovat s navigací tam, kde není dostupná? Jak lokalizovat objekty nebo lidi v budovách? V této sérii si ukážeme, jak jednoduše udělat fungující lokalizaci s přesností na místnost v budově.