Pojišťovna Generali Slovensko nabídla svým zákazníkům mobilní aplikaci s názvem „Keby niečo“, která je praktickým nástrojem pro řidiče, kteří se ocitli v nesnázích. Prostřednictvím aplikace mohou motoristi přímo z místa nehody pojišťovně nahlásit dopravní nehodu nebo najít nejbližší smluvní autoservis. Aplikace pro iPhone a Android rovněž nabízí jednoduché praktické rady co dělat při dopravní nehodě.
Keby niečo – nová aplikace, která na silnici pomůže slovenským zákazníkům pojišťovny Generali

Aplikace komunikuje s uživatelem ve slovenštině nebo angličtině, je možné ji zdarma stáhnout z App Store a Android Marketu.
Při vývoji aplikace Keby niečo společnost eMan využila zkušenosti získané při vývoji podobné aplikace pro Českou pojišťovnu. Aplikace Pojišťovna získala řadu ocenění, jmenujme například 1. místo v kategorii Bankovnictví a finance v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards 2011 nebo 1. místo v kategorii Peníze a nakupování v anketě Mobilní aplikace roku 2011.
.
Aplikace Keby niečo již není k dispozici ke stažení.