Digitální transformace už dávno není jenom “cool” trendem, ale nutností pro každou firmu, která chce držet krok s dobou. V dnešní době, kdy technologie letí dopředu raketovou rychlostí, musí být firmy schopné rychle se adaptovat a těžit z nových příležitostí. Podniky, které dokážou chytře využít digitální nástroje a trendy, nejen posílí svou pozici na trhu, ale hlavně budou lépe připravené na budoucnost. Od umělé inteligence až po cloudové služby – tohle jsou technologie, které otevírají dveře k efektivitě, inovacím a spokojeným zákazníkům.
eMan Blog
7 důvodů, proč outsourcování IT odborníků pomáhá firmám rychleji růst
3. 10. 2024V dnešní rychle se měnící digitální době jsou firmy často postaveny před nutnost okamžitě reagovat na nové technologické výzvy, jako je vývoj mobilních nebo webových aplikací či implementace jiných digitálních řešení. Outsourcing IT specialistů se stává efektivním řešením, které umožňuje posílit technické týmy, optimalizovat náklady a přizpůsobit se požadavkům projektů bez zbytečných průtahů. Zde je 7 důvodů, proč by outsourcování IT odborníků mělo být součástí růstové strategie vaší firmy.
Uživatelská zkušenost v digitální éře: Proč je UX/UI design klíčový pro úspěch v energetickém sektoru
12. 7. 2024V digitální éře, kdy zákazníci očekávají okamžitý přístup k informacím a bezproblémovou interakci s technologiemi, se uživatelská zkušenost (UX) a design uživatelského rozhraní (UI) stávají klíčovými faktory pro úspěch. Kvalitní UX/UI design nejenže zvyšuje spokojenost zákazníků, ale také zlepšuje efektivitu a snižuje náklady. V tomto článku se podíváme na důvody, proč je UX/UI design tak důležitý v energetickém sektoru.
7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (2/3)
23. 9. 2020Jak nejlépe nastavit platby? A co udělat pro to, aby se zákazník na stránce neztratil? Pokračujeme v tipech na efektivní využití vašeho zákaznického portálu.
7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (1/3)
16. 9. 2020Společnosti nabízející produkty a služby často trápí řada podobných problémů ohledně komunikace s klienty skrze portály a zákaznické zóny. V tomto seriálu se s vámi podělíme o zkušenosti jak tyto problémy řešit a zvýšit tak návštěvnost portálu a i komfort a spokojenost jeho návštěvníků.
Digitalizace řemesla a průmyslu 2: Augmentovaná realita
5. 8. 2020Od chytrých bojlerů se posuneme k augmentované realitě, letadlům a technologii, která bude za pár let možná pomáhat i vám – třeba při opravě auta.
Digitalizace řemesla a průmyslu 1: Chytrý servis
3. 6. 2020Jak je možné zefektivnit pracovní procesy, které na první pohled nemají s IT nic společného?
Temná strana agile vývoje (5/5): Stojí to za to?
13. 2. 2020Po cestě z historické fabriky do vývojářské firmy se může ledacos změnit, vylepšit – i pokazit. Metodika se snadno změní v marketingové heslo a postupy v maškarní hru. Dobrý úmysl pak nadělá víc škody, než užitku. Tečka za temnou sérií přináší shrnutí a několik palčivých odpovědí.
Honeywell a eMan podepisují Memorandum of Understanding
16. 1. 2020Na základě dlouhodobé spolupráce nás Honeywell uznává jako partnera a inovátora v oblasti vývoje software.
Temná strana agile vývoje 4/5: K čemu projekťák, když můžeš vyhořet
15. 11. 2019Role projekťáka se často bere na lehkou váhu. V rámci vývoje se na ni lidé dívají jako na stojan s lízátky v čekárně u diabetologa. V dnešním díle si vysvětlíme, že to není správné. Dobrý project manager váš projekt zachrání před proměnou na finanční propadák.